Users online: 35 |   | INTRO
smb

Jesteś niezalogowany. Zaloguj się by dodać wpis
GdyZgasnieSlonce (4620)
920224, 2017-05-28 13:48:36
Ale jest przepięęęęęęęękna pogoda...

PS
Mam upominek dla Ciebie
GdyZgasnieSlonce (4619)
920223, 2017-05-28 13:47:23
(kolgejt) - @920222
W kontakcie, będę dzwonił w tygodniu

Jadę do rodziny
GdyZgasnieSlonce (4618)
920220, 2017-05-28 13:35:57
Witamy w PL

Kolgejt jestem 2 tygodnie w WWK, masz wolny przyszły piątek/sobotę ?
GdyZgasnieSlonce (4617)
918701, 2017-05-22 00:32:54
Kolgejt, Stavv gratulacje. To Wasz sezon, brawo. Wasze zdrowie
GdyZgasnieSlonce (4616)
918243, 2017-05-19 21:56:58
Kolega hande lubi podgrzać atmosferę
GdyZgasnieSlonce (4615)
918211, 2017-05-19 20:17:07
(kolgejt) - @918210
Odważnie głosisz swoje herezje
GdyZgasnieSlonce (4614)
918038, 2017-05-19 14:42:00
(Janosik) - @918031
Tego chyba nie wie nikt na dzien dzisiejszy
GdyZgasnieSlonce (4613)
918028, 2017-05-19 14:10:42
(Janosik) - @918027
A kapitan nie moze byc zmiennikiem ?
GdyZgasnieSlonce (4612)
918026, 2017-05-19 14:09:49
(Biskup) - @918025
Chodzilo mi, ze Laczka na zmiennika i niech wywalczy minuty... Dzien wolny w Holandii i tak może nieskladnie pisze
GdyZgasnieSlonce (4611)
918023, 2017-05-19 14:06:37
(Latos) - @918020
Kontuzja mormona przytrafiła się w najgorszym mozliwym, bo zaczął rozgrywać naprawde solidne zawody
GdyZgasnieSlonce (4610)
918021, 2017-05-19 14:04:31
Od pana Kamila jad i łapy z dala !! Łączka zrobil niesamowity progres, przychodząc do Anwilu bylem jego transferu sceptykiem - jednak teraz mogę powiedzieć, że to "swój chłop!!!".Niesamowicie ciężko pracujący człowiek, całym sercem za drużyna. Oczywiscie jak najbardziej powinien zostać i kwestia kapitana na przyszly sezon automatycznie sie rozwiazuje. Osobiscie nie wiem kto w tym sezonie chcial katiusze za "lidera" szatni.

Co do drugiego PG - przy calej sympatii do El Prezidento, potrzebujemy naprawde glosnego nazwiska... Wtedy niech panowie sami sobie wywalcza minuty na treningach.
GdyZgasnieSlonce (4609)
917625, 2017-05-18 08:23:24
(Raf1985) - @917622
#TylkoAnwil #ZakazPedałowania łupskToStanUmysłu



Ide spać
GdyZgasnieSlonce (4608)
917621, 2017-05-18 07:32:04
(Raf1985) - @917619
O ty pierniku jeden !
GdyZgasnieSlonce (4607)
917617, 2017-05-18 05:06:33
(Destin) - @917615
Nie po prostu lubie droczyc się z Jackiem
GdyZgasnieSlonce (4606)
917614, 2017-05-17 23:09:43
(kolgejt) - @917606
Oni zawiedli już wystarczająca ilość razy
GdyZgasnieSlonce (4605)
917613, 2017-05-17 23:08:40
Oho, widze celta wypiela sie realowi i dala sie wydymac. Normalka

Ten sezon sportowy jest jakis koszmary... Anwil...Barca...OKC... No tak zle to dawno nie bylo
GdyZgasnieSlonce (4604)
917516, 2017-05-17 17:41:56
Sportowefakty* powinno byc. Kolgejt, gdzie się tam wpieprzasz ?!
GdyZgasnieSlonce (4603)
917515, 2017-05-17 17:40:39
Temat IM jest tak gęsto tutaj poruszany, ze juz nim powoli rzygam. Wszystko juz dawno zostalo napisane, sportoKolgejt nawet zdążyly napisac artykuł na podstawie brzytwy, a Wy dalej drazycie. Na pewne kwestie nie macie wplywu, zrozumcie...


GdyZgasnieSlonce (4602)
917506, 2017-05-17 17:27:54
(Phil) - @917435
Jak bylo dobrze i kolorowo to panowie chcieli sie spotykac, teraz niestety chowają głowę w piasek - norma.

A co niektórym to polecam delikatnie spuścić ciśnienie z majtek. Nie poznaliśmy jeszcze tegorocznego mistrza Polski, a Wy juz daleeeeeeko daleeeeeko...

GdyZgasnieSlonce (4601)
917372, 2017-05-17 09:22:15
(Sid) - @917359
Naprawde spodziewasz sie odpowiedzi na to pytanie? Ostrzegam, ze prawda moze być bardo brutalna...
GdyZgasnieSlonce (4600)
917370, 2017-05-17 09:20:27
(kolgejt) - @917360
Zagraj, Zagraj jak za dawnych lat
GdyZgasnieSlonce (4599)
916876, 2017-05-16 01:25:38
Adamos - za czasow panowania forevera często można było słyszeć głosy, ze to wlasnie ON wybiera zawodników. Ciesze sie, ze Pan Arek L. dal te swobode w podejmowaniu decyzji trenerowi - mial swoja koncepcje, ściągnął zawodników odpowiadających jej profilowo (podobno), próbował ją udoskonalać przez dwa sezony (nie wyszlo), więc czas sie rozstać i poszukać świeżości. Ale tak to powinno wyglądać, zarząd nie może w żaden sposób ograniczać trenera, bo skoro podpisalo sie z "nim" kontakt to wierzy sie w skuteczność jego koncepcji na zespół i taktyki.

Tak jak napisal ktoś wczesniej - niech Wam nie bedzie IM zal. On znajdzie kolejnego pracodawcę, zacznie swoje piękne przemowy i o Anwilu zapomni bardzo prędko. Natomiast Pan Arek L. teraz może miec trzesienie ziemi w biurze przez pana co lubi sie przykuwac... Mam nadzieję, że nie bedzie koniem ofiarnym, ponieważ ze swoich obowiązków spisuje się znakomicie, marketingowo zjadamy więksZość ligi na sniadanie. Jednym słowem Prezes musi zostać.No chyba, ze zagrywki polityczne "wchodza w gre", wtedy posadke dostanie ktos z rodziny...
GdyZgasnieSlonce (4598)
916839, 2017-05-15 21:33:24
(Alls) - @916830
Powaznie? Bo juz nie wiem czy drzecie łacha czy nie.

A jesli to jest prawda, to chciałbym zapytać... CO SIĘ STAŁO, ŻE SIĘ ZJEBAŁO ?
GdyZgasnieSlonce (4597)
916791, 2017-05-15 20:20:52
(koleszkaax) - @916789
Z takimi zawodnikami - owszem, medal powinien być. Jednak oficjalne stanowisko mówiło, że był to sezon przejściowy, dla krawaciarzy 4 miejsce było sukcesem, mogli poklepać się po brzuchach. Wciskali nam cały czas, jak to bardzo powinniśmy się cieszyć, że w ogóle koszykówka we Włocławku istnieje i że jak to zajebiście będzie z IM w przyszłych sezonach, bo praca długofalowa, bo trzon zespołu zachowany, bo to, bo tamto ... czara goryczy przelała się dopiero teraz ...

Dlatego trzeba przewietrzyć pewne pomieszczenia, komuś podziękować, kogoś spróbować zatrzymać w zespole... Jest potrzebny ktoś z planem, ktoś z pomysłem...
GdyZgasnieSlonce (4596)
916790, 2017-05-15 20:14:16
Zresztą ... na podpisywanie zawodników/roszady w składzie jeszcze przyjdzie czas ...

I też uprzejmie proszę, żeby wysyp drzew na brzydkiej nie pojawił się zbyt prędko.
GdyZgasnieSlonce (4595)
916788, 2017-05-15 20:11:37
(Champs) - @916783
ŻADNYCH ODGRZEWANYCH KOTLETÓW.
GdyZgasnieSlonce (4594)
916782, 2017-05-15 20:07:28
(Biskup) - @916781
Tegoroczny ulubieniec pod obręczami ?
GdyZgasnieSlonce (4593)
916780, 2017-05-15 20:03:20
(martinez) - @916775
Pierwszy sezon IM byl sezonem udanym. Zrealizowal zalozone cele, byla szansa na cos więcej, jednak wtedy braklo troche szczescia, jakości, doświadczenia. Jednak wszystko bylo ok, wyciagnal wloclawska koszykówkę z bagna. W drugim sezonie mial zdobyć medale. I po RS patrzac na tabele wsystko szlo zgodnie z planem, dopoki PO sie nie rozpoczęły...
Gdyby nawet zdobyli te medale z ziemniaka to o budzet moglibyśmy byc spokojni...teraz? Juz teraz zaczyna sie pisanie ladnymi slowkami, bez zadnych konkretow..."zrobimy wszystko, by znów mierzyć wysoko" - od 7 lat robicie "wszystko" i dalej czekamy na jakikolwiek sukces.

Już teraz życzę IM powodzenia w nowym klubie.
GdyZgasnieSlonce (4592)
916768, 2017-05-15 19:34:50
(Champs) - @916752
To również przypisuje do winy trenera. Igor miał wolną decyzyjność, wiec to, ze w pewnym momencie zrobilo sie za ciasno na obwodzie (problem na PO "rozwiązała" kontuzja Chyla) czy tez to, ze dostal wzmocnienie, ktorego sie domagal, a w 5 meczu nawet z niego nie skorzystał przypisuje do jego super tajnej koszykarskiej taktyki.

A teraz rozmarzmy się i pomyślmy, że Jelinek przychodzi sezon później - zamiast Hawsa... Ahhhhhh...,
GdyZgasnieSlonce (4591)
916762, 2017-05-15 19:27:48
W klubie zapowiadają się naprawdę pracowite wakacje... Mam tylko nadzieje, ze odpowiednie wnioski zostana wyciągnięte...

Dla nas sezon się już zakończył, tak więc dziękuję wszystkim - sztabowi trenerskiemu, zawodnikom, za dostarczenie wielu pozytywnych emocji w tych rozgrywkach.
Niektórym mówie "do zobaczenia", innym "żegnaj i nie wracaj" jednak jednego jestem pewien...

6 ZAWODNIK - KIBICE, BYLI, SĄ I BĘDĄ NAJLEPSZYMI W POLSCE !!! Wiem jak bardzo wczorajsza porażka boli, jednak pamiętajcie ANWIL TO MY!!!

GdyZgasnieSlonce (4590)
916749, 2017-05-15 19:08:10
(Champs) - @916742
Dlatego PO w NBA są najpiękniejsza fazą tych rozgrywek. Niestety, my mieliśmy dobrze ubranego trenera i niesamowitą wiarę w strzałki. Okazalo się, ze to za malo nawet na zespol, który mógł wycofać się z rozgrywek w srodku sezonu.
GdyZgasnieSlonce (4589)
916741, 2017-05-15 18:52:20
(Champs) - @916717
Mógłbym jeszcze wiele napisac, analizować i porównywać, ale po prostu nie ma sensu, więc powiem krótko : w tym sezonie osiągnęliśmy ogromny sukces marketingowy niestety nie idący w parze ze sportowym...
Czyli nie osiągnęliśmy nic, bo w przyszlym sezonie klub znow będzie musial stanac na glowie, zeby przyciągnąć wloclawskiego kibica do HM. Jak to zrobić?
Panie Arku Lewandowski - wykonujesz Pan świetna robotę, jednak kilka nieodpowiednich jednostek na NIEODPOWIEDNICH STANOWISKACH może spartaczyć wysiłek pozostałych.

Reasumując - wynik sezonu spoczywa na barkach trenera i to Igor powinien beknąć za cały ten burdel w PO - swoją drogą, jakże krotka ta droga do finalu.

Gdyby w klubie potrzebowali inzyniera od jakości i zarządzania - bo jakości to nie było w żadnym z 5ciu meczy PO, wiecie gdzie mnie szukać...Żart przez łzy...
GdyZgasnieSlonce (4588)
916722, 2017-05-15 18:30:54
(hande) - @916718
Przesadziles... Jak wgle możesz tutaj o tym pisać? Myślę, ze każdy z nas chciałby wymazac wczorajszy mecz z pamieci, a nie oglądać na dodatek powtorki! No, moze poza Andrewem...
GdyZgasnieSlonce (4587)
916716, 2017-05-15 18:24:14
(Champs) - @916711
Pecha!?!?! PECHA ?!?!?!?!?!?!?!?
Pecha to mogl mieć Stelmet przegrywając jeden mecz z Polpha.
Pecha mógł mieć Chylinski, że nie zagrał w PO.

MY PO PROSTU DALISMY ZROBIĆ Z SIEBIE POŚMIEWISKO!
Przegrać serie z Czarnymi ? (Tak CZARNYMI, nie marnymi - szacunek dla drużyny i trenera, oni już są zwycięzcami tego sezonu...)
6.5 zawodnika wystarczyło na rozpracowanie i zabieganie naszego zespołu... A podobno taktyka IM tak bardzo jest skomplikowana... Następnym razem proponuje zakup zawodników z ciut większym koszykarskim IQ - może wtedy pojmą te dzikie "miliciciowe" pląsy.

Głowy, głowy i jeszcze raz GŁOWY. Na pierwsze danie czekam na fachowca wielkiej klasy - Pana Sledzinskiego. Oczywiście może iść pod ramie z pierwszym trenerem zespołu i iść W PIZDU ...
GdyZgasnieSlonce (4586)
916707, 2017-05-15 18:03:23
Głowa boli, serce krwawi, urlop na żądanie wzięty... Nie dowiarzam cały czas...
GdyZgasnieSlonce (4585)
910698, 2017-05-04 21:50:08
Widze, ze po niektorych splywa dzisiejsza porazka, humor dopisuje, zarciki są.

Bez odbioru.
GdyZgasnieSlonce (4584)
910691, 2017-05-04 21:48:16
Po meczu kurwa jego mac
GdyZgasnieSlonce (4583)
910686, 2017-05-04 21:46:26
Ożesz Ty w mordke !! Cóż za opanowanie !! Prawdziwy kapitan tego zespolu !
Panie Kamilu, poprosimy o kolejny kontrakt 2+1.
GdyZgasnieSlonce (4582)
910677, 2017-05-04 21:43:35
(Fabbro) - @910675
Wyjdz stad i nie wracaj
GdyZgasnieSlonce (4581)
910670, 2017-05-04 21:40:52
(Wreddiy) - @910669
Obrona czarnych mocno zorientowana na wymieniona dwojke, taktycznie Igor przegrywa mecz
GdyZgasnieSlonce (4580)
910668, 2017-05-04 21:39:26
Jaramaz jest dzisiaj bardziej niz irytujacy... Pociagnal z bidona Chyla?
GdyZgasnieSlonce (4579)
910665, 2017-05-04 21:37:27
(Biskup) - @910664
Grając Kravishem i Surmaczem...trzeba dodac... Bo ten Bachanski jakis przyspawany do ławki
GdyZgasnieSlonce (4578)
910663, 2017-05-04 21:35:57
Cesnauskis wiele finalow za soba? Chyba nie z marnymi
GdyZgasnieSlonce (4577)
910659, 2017-05-04 21:30:05
Dobic !!!! Zniszczyc !!! Pokonac !!!
GdyZgasnieSlonce (4576)
910647, 2017-05-04 21:23:08
I znowu Tony niepotrzebnie sie podpalil po dobrej akcji
GdyZgasnieSlonce (4575)
910644, 2017-05-04 21:21:16
Jazda !!! Nie spac karwa w tej hali, piekloooo !!
GdyZgasnieSlonce (4574)
910642, 2017-05-04 21:19:26
Szkoda, ze tak duzo dzis gramy strefa... Powinnismy ich zameczyc, zabiegac, wyfaulowac...
GdyZgasnieSlonce (4573)
910641, 2017-05-04 21:18:27
(Santorini) - @910639
Cicho bedziesz ?!
GdyZgasnieSlonce (4572)
910638, 2017-05-04 21:16:22
Panowie kurka wodna, bo zaraz okaze sie, ze malo czasu na odrobienie, co jest z Wami ! Do konca walczymy!
GdyZgasnieSlonce (4571)
910633, 2017-05-04 21:13:21
Gramy do końca, jeszcze duzo czasu
GdyZgasnieSlonce (4570)
910625, 2017-05-04 21:07:29
Huh no nie ciekawie to wygląda
GdyZgasnieSlonce (4569)
910618, 2017-05-04 20:54:26
Swoją drogą- w dobryym kierunku zmierzaja emocje.tv zrobili znaczacy krok do przodu jesli chodzi o transmisje
GdyZgasnieSlonce (4568)
910617, 2017-05-04 20:53:15
(kolgejt) - @910614
Jacuś dzięki raz jeszcze.
GdyZgasnieSlonce (4567)
910612, 2017-05-04 20:47:53
Zbankrutuja na tych konkursach haha
GdyZgasnieSlonce (4566)
910606, 2017-05-04 20:33:20
(Stavross) - @910603
Buahahahaha
GdyZgasnieSlonce (4565)
910594, 2017-05-04 20:20:09
Marni zaskakująco dobrze wyglądają...
GdyZgasnieSlonce (4564)
910569, 2017-05-04 19:40:15
Co tam się dzieje Panowie ?
GdyZgasnieSlonce (4563)
910560, 2017-05-04 19:37:00
(Stavross) - @910559
Prawdziwe play-off zobaczysz za 24 minuty
GdyZgasnieSlonce (4562)
910553, 2017-05-04 19:31:11
(MichalZda) - @910551
GdyZgasnieSlonce (4561)
910550, 2017-05-04 19:28:19
Panowie czy hasło na emocje można wpisywać wraz z rozpoczęciem transmisji czy jak ? Bo za cholere nie widzę gdzie to wpisać
GdyZgasnieSlonce (4560)
910535, 2017-05-04 19:11:02
(hande) - @910534
Nie zapominaj, że w typach Dedego jest zawsze na odwrót. Typował 3:1 Rose, będzie ...
GdyZgasnieSlonce (4559)
910529, 2017-05-04 19:07:05
(Koyret) - @910528
I gitarka, powodzonka !
GdyZgasnieSlonce (4558)
910524, 2017-05-04 19:03:05
(Koyret) - @910521
No to zaufam i zaryzykuje. Ten mecz muszę jakoś obejrzeć, bo o kolejny może być ciężko... Uroki pracy
Dzięki koleżko. Ty we Wrocławiu ?
GdyZgasnieSlonce (4557)
910520, 2017-05-04 19:00:00
Halo halo, brzytwa !

Emocje działają za granicami kraju, czy nie ?
GdyZgasnieSlonce (4556)
910514, 2017-05-04 18:44:04
Melduje się teraz trzeba wymyslec jak tu obejrzeć mecz. Emocje dzialaja tylko w PL?
GdyZgasnieSlonce (4555)
910419, 2017-05-04 13:00:40
(elbo) - @910418
Co dwie głowy to nie jedna, dzieki wielkie.

Serialomaniacy - oglądacie Gotham ? Co tam się dzieje w tym 3 sezonie, chyba wszystko co najlepsze w tym seialu dopiero przed nami !!!
GdyZgasnieSlonce (4554)
910417, 2017-05-04 12:44:58
Witam wszystkich

Z cyklu "brzytwa uczy, brzytwa radzi (...)"
Tak się złożyło, ze mam dzis wolne i moglbym obejrzeć pierwszy meczy fazy PO - czy poza granicami naszego kraju moge zobaczyć gdzies transmisję?

Oczywiście musze poruszyć przy okazji wątkek LM... z racji, ze druzyna, której kibicuje - zapewne pamiętacie komu , jest od jakiegoś czasu na wakacjach troszkę te półfinały mnie nie intererere...
Jednak musze pogratulować moim ulubionym kibicom drużyny z madrytu - koncert w wykonaniu realu, a ronaldo troszeczke zamknal usta swoim krytykom. Rzecz jasna trzymam kciuki za nie obronienie tytułu

A teraz tylko Anwil, tylko zwycięstwo!
GdyZgasnieSlonce (4553)
909089, 2017-04-29 06:08:10
(kolgejt) - @909087
Karwa bede koniec lipca
GdyZgasnieSlonce (4552)
909083, 2017-04-29 00:13:35
(kolgejt) - @909082
GdyZgasnieSlonce (4551)
909081, 2017-04-28 23:47:14
(kolgejt) - @909080
Imprezujesz bez swojego sloneczka?
GdyZgasnieSlonce (4550)
908443, 2017-04-23 23:33:05
(Koyret) - @908441
Mierdosławski
GdyZgasnieSlonce (4549)
908440, 2017-04-23 23:24:55
No panowie, cóż za magiczny wieczór ! Nasza ukochana drużyna udowadnia jak wielki potencjał drzemie w tym zespole, wygrywa bardzo ciężki mecz na gorącym terenie i to w jakim stylu ! Brawo H1 za mobilizacje, brawo dla kibiców, którzy dojechali na własną rękę ! Wspólnie z zawodnikami stworzyliście magiczny spektakl, zarówno na boisku jak i trybunach ! Bardzo zazdroszczę osobom, które mogły przeżyć to "na żywo".
Brawo Anwil, brawo MY !!

A teraz przechodzimy do spraw ciut mniej ważnych ... GRAN DERBI !!!!!!! BARCELOOOOONA BARCELOOOONA ALE ALE ALE !!!!

Powodzenia w lidze mistrzów panowie i dziękuję za przekozacki emocje piłkarskie. KOSMICZNY POZIOM MECZU !!!!!!!!!

Ale ...

KRÓL JEST TYLKO JEDEN !!!!!!!

LEEEEEEOOOOOO LEEEEEEOOOOOO LEEEEEEEOOOOOOO !!!!!
GdyZgasnieSlonce (4548)
908374, 2017-04-23 21:27:03
(selden) - @908372
Dobrze wiesz, że ten sezon odpuściłem
GdyZgasnieSlonce (4547)
908371, 2017-04-23 21:25:14
Panowie macie jakiś działający stream do Gran Derbi ? Zaraz mnie hooy strzeli, wszystko tnie
GdyZgasnieSlonce (4546)
903924, 2017-04-06 06:45:53
(Alls) - @903923
O Ty dziadu !
GdyZgasnieSlonce (4545)
903922, 2017-04-06 06:28:49
(kolgejt) - @903921
Ja dopiero co wróciłem
GdyZgasnieSlonce (4544)
903920, 2017-04-06 06:20:24
Ja dalej świętuję na obczyźnie zwycięstwo naszej drużyny kolgejt
GdyZgasnieSlonce (4543)
903919, 2017-04-06 06:19:34
(Alls) - @903918
Pijesz do mnie Aluś?
GdyZgasnieSlonce (4542)
903917, 2017-04-06 05:53:00
(elbo) - @903916
Oczywiście Europa, jednak może być problem z urlopem ... Niestety na razie muszę tutaj uganiać się jak mróweczka, żeby firma przedłużyła mój lukratywny kontrakt
GdyZgasnieSlonce (4541)
903915, 2017-04-06 02:10:16
Największy ból, ze niestety nie moge uczestniczyc w drodze po finał... Az serducho kłuje... Kolejny minus życia za granicą.
GdyZgasnieSlonce (4540)
903914, 2017-04-06 02:08:04
Kolejna przerwa w pracy i dalej jaram sie wczorajszym meczem ! Piekna historie pisze Igor Milicic wraz z chlopakami. Mam nadzieje, ze wbrew ostatnim pogłoskom Igor bedzie kontynuował projekt w naszym klubie, jak widać "spłaca" zaufanie jakim zostal obdarzony
GdyZgasnieSlonce (4539)
903893, 2017-04-05 22:19:30
Niestety nie mogłem nawet posłuchać meczu jednak duma niesamowicie mnie rozpiera, Anwil samodzielnym liderem tabeli - dawno nie bylo takiej sytuacji. Brawo Anwil, brawo Igor !! Wygrała drużyna, bo u przeciwników tylko 4 graczom "chcialo sie".

Pozdrowienia z Holandii dla całej brzytwy
GdyZgasnieSlonce (4538)
900236, 2017-03-09 23:40:31
(bared) - @900235
Jeśli tak się stanie, będzie trzeba uciekać stąd jak najprędzej... Niestety coraz częściej słychać zdania, ze Holendrzy mają dość napływających do ich malutkiego kraju imigrantów. Według badań najwięcej cudzoziemców jest z Syrii i...Polski...
GdyZgasnieSlonce (4537)
900234, 2017-03-09 23:01:31
(bared) - @900232
Wilders - skrajny prawicowiec, przewodniczący antyimigracyjnej i eurosceptycznej Partii Wolność (PVV), jeśli wygra będzie trzeba zastanowić się nad dalszym pobytem tutaj. 15 marca wszystko sie wyjaśni
GdyZgasnieSlonce (4536)
900231, 2017-03-09 22:22:55
(bared) - @900229
Będę musiał uciekać z Holandii ?
GdyZgasnieSlonce (4535)
900138, 2017-03-09 02:12:21
(DeDe) - @900134
Nie da się. Historyczny mecz, historyczny wyczyn. Jeszcze nie wierze w to co sie stalo.


Visca El Barca
GdyZgasnieSlonce (4534)
900133, 2017-03-09 00:21:06
REMONTADA KURWA JEGO MAĆ !!!
GdyZgasnieSlonce (4533)
899020, 2017-03-04 16:18:08
(kolgejt) - @899016
Będzie strata punktów z Eibar i oddanie fotelu lidera odpowiedniej druzynie ?
GdyZgasnieSlonce (4532)
898966, 2017-03-04 04:26:34
(losor) - @898965
Podjedziesz pod Eindhoven ?
GdyZgasnieSlonce (4531)
898809, 2017-03-03 02:32:18
Czytam te wypociny niektórych osób i zastanawiam się czy smiac czy plakac. Polecam barana w ścianę , powinno pomóc.
Co do samego transferu - jesli oczywiscie zostanie potwierdzony, brawo! To byl brakujacy element ukladanki. Wierze, ze Igor wkomponuje Bartosza w swoja taktyke i wycisnie z niego bardzo duzo.
Dla placzkow i "znajacych sie lepiej" - potrzebowalismy zawodnika, ktory poprawilby pewne elementy w druzynie, zadaniowca, ktory potrafi zebrac, przestraszyć zawodnika penetrującego pod kosz i postawić dobrą zaslone, zastawic tablice a nie super hiper zajebistego jebake rodem z NBA. No i dzieki niemu rozwiazujemy kolejny problem- PL paszport. Niektórym to by nie dogodzili nawet jakby na zmiennika zatrudnili drugiego Sobina... Byłby za mało "sobinowy", za bardzo bialy, miałby za male stopy, żeby moc grać w Anwilu. Proponuje zejść na ziemie, pomyśleć 3 razy przed dodaniem postu na brzytwe.
Krawaciarze - kawal dobrej roboty,Igor - masz zespol kompletny, czas na medal. Udowodnij, ze jestes taktykiem wysokiej jakosci, albo zbierz swoje sttzalki do kupy i ...

Kolgejt jak tu jest pięknie...
GdyZgasnieSlonce (4530)
898609, 2017-03-02 01:07:01
(kolgejt) - @898607
Wróciłem dopiero co z roboty, a tu takie nowiny Do tego Lucho ogłosił, że po sezonie odchodzi, zaczynam świętowanie !
GdyZgasnieSlonce (4529)
898495, 2017-03-01 16:34:48
(Koyret) - @898494
Jaka szkoda ...
GdyZgasnieSlonce (4528)
898261, 2017-02-28 11:15:14
Pozdrowienia dla całej brzytwy z wietrznej i deszczowej Holandii
GdyZgasnieSlonce (4527)
897952, 2017-02-26 20:37:48
Czy wy już karwa wszyscy z dywanu na podłogę dzisiaj upadliście ? No jak czytam wpisy tego rodzaju @897949 to nie wiem czy się śmiać czy płakać ...
GdyZgasnieSlonce (4526)
897553, 2017-02-26 11:38:03
Powoli to tu się robi bazar...
GdyZgasnieSlonce (4525)
897258, 2017-02-24 18:46:18
Prywata
Mam na sprzedanie pada do Xboxa One (czarny) - chętni ? Kontakt 600912261 (sms do późnych godzin nocnych)
GdyZgasnieSlonce (4524)
896956, 2017-02-21 19:35:32
(elbo) - @896954
Nie widzisz miejsca dla Gabińskiego, ale Stelmacha już chciałbyś... Gdzie tu sens ?
GdyZgasnieSlonce (4523)
896824, 2017-02-20 01:02:04
(adamos) - @896823
Podobno marzy o zdjęciu ze Stelmahersem
GdyZgasnieSlonce (4522)
896822, 2017-02-20 00:19:48
(Raf1985) - @896821
Przerzut
GdyZgasnieSlonce (4521)
896356, 2017-02-19 12:38:10
@896343
HALINA !!!! TWÓJ SYN TO KONFITURA !!!!

Pozdrawiam
[1] 2 3 4 . . . 4106

Redakcja informuje, że komentarze wyrażają opinię ich autorów i nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Regulamin serwisu
Aktualizacja serwisu : Stevedesign